måndag 17 december 2012

Vilket svin!!!

Jag träffade ju en kille i förra veckan som jag tyckte verkade som en väldigt bra kille. Jag kan ju meddela att så verkligen inte var fallet! Vi sågs i lördags över en middag hemma hos honom. Han bjöd på en underbar middag med tända ljus och mycket gott vin..kvällen gick och vi började väl bägge två känna att alkoholen satte sina spår. Så innan jag visste ordet av så låg vi och hånglade i soffan..(allt var jättemysigt) tills jag märker att han vill gå ett par steg längre. Jag tror inte att jag är ensam om att vilja ta det lugnt när man träffar en ny kille? Speciellt inte då man är gravid och inte känner sig så jäkla sexig över lag..och speciellt inte utan kläder! Så jag sa helt enkelt att jag inte var redo att ha sex med honom just nu. Då blev han väldigt arg och bokstavligt talat kastade han ut mig ur hans lägenhet!! Att man kan ta så fel på en människa känns helt overkligt. Som tur är så fick jag ju i alla fall reda på att hans planer enbart var att få mig i säng..

Jag får väl blicka framåt och faktiskt tänka på att det är jul nästa vecka. Ska bli trevligt att träffa mina nära och kära och bara tänka på att ha en mysig jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar