tisdag 11 december 2012

Mysig vardagsfika

Vill inleda med att skriva att jag precis kom hem ifrån en väldigt lyckad fika/dejt, tillsammans med en kille som jag träffade för första gången :) Det var länge sen jag var på dejt! Och det av den enkla anledningen att jag varit tillsammans med ett och samma "svin" under några års tid. Men honom ska jag inte blanda in mer!
Det var som sagt en väldigt lyckad fika i alla fall :) Han kom och hämtade mig och sen drog vi in till stan och fikade i nästan tre timmar. Han sa att han hade haft det väldigt trevligt, så man får väl lita på att det var så :) Jag hade i alla fall det supermysigt! Och jag träffar honom gärna igen :) Jag har ju inte varit singel så särskilt länge nu, så jag vill ju absolut inte gå för snabbt fram. Men känns det rätt så ska i alla fall inte jag dra i nödbromsen i första taget :)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar