torsdag 6 december 2012

Då var det dags för mig att börja blogga lite! Jag kommer först och främst blogga om mitt liv, min bebis (kommer i mars) och mitt nuvarande dejtingliv som blivande mamma. Anledningen till att jag sitter ensam i soffan, med en bulle i ugnen och utan pappa, beror endast på att pappan i fråga är ett stort svin! En tjej hörde anonymt av sig till mig för en tid sedan och berättade att han även gjort henne på smällen!! Jag kunde inte tro mina öron först, men efter en stund in i samtalet så kom alltihopa till sin klarhet. Efter samtalet och med den grundliga information jag fått, satte jag mig ner tillsammans med mitt X och konfronterade honom. Efter några minuter så förklarade han allt och senare på kvällen stack han ifrån lägenheten!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar