söndag 9 december 2012

Fredagsmys

Vilken underbar helg det har varit!

I fredags så hade jag och några kompisar myskväll med tacos och en massa filmmys framför tv:n. Några av mina väninnor hade även med sig sina pojkvänner. Det är i sånna lägen man verkligen avskyr att vara ensam!
Självklart önskar jag alla mina vänner allt gott, men sen kan man ju inte låta bli att vara lite svartsjuk när dom ser så otroligt lyckliga ut. Jag låter säkert som världens "bitterfitta" nu, men på en blogg får man väl lov att klaga lite? :)

Nu när det dagen till ära faktiskt är andra advent, så har jag och några vänner planerat att baka lite lussebullar och dricka lite glögg. Det har inte blivit så mycket bakning i år, men det är väl dags att sätta igång med lite julbakning nu :) Om jag inte skäms för våra lussebullar så kanske jag lägger upp en bild lite senare här på bloggen.

Bild från tacokvällen i fredags:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar