fredag 28 december 2012

Helg!

Nu är det helg! Jag känner att jag varit väldigt dålig på att uppdatera min blogg dom senaste dagarna. Jag ber om ursäkt för detta, men skyller helt enkelt på all "julstress" :) 
Jag hade i alla fall en riktigt bra jul och jag hoppas att Nyårsfirandet blir lika bra. Jag kommer inte dricka någon alkohol dock, men jag ska ha kul i alla fall tänkte jag :) Det blir en fin middag tillsammans med ca 12-15 vänner. Jag ser verkligen fram emot måndagen! Men än så länge är det ju bara fredag, så jag har en hel del annat inplanerat under helgen. Idag ska jag hem till några vänner och imorrn blir det ungefär samma. Men på söndag ska jag faktiskt smita iväg på en teaterföreställning tänkte jag :) En vän till mig ska spela huvudrollen, så det ska bli väldigt spännande! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar